Cerita Dewasaku

Info Menarik | Cerita Dewasa | Unik

Cerita Dewasa Malam Pertama Pengantin Baru 2012

Cerita Malam Pertama ini mengisahkan seorang pasangan pengantin baru mengalami kebuntuan komunikasi lebih tepatnya miss komunikasi, karena silelaki kurang betul apa yang dimaksut oleh pengantin perempuan. Namun dalam cerita ini tidak ada sedikitpun unsur cerita panas nya seperti cerita dewasa pada umunya.

Bagaimanakh kisah cerita seru ini untuk itu silakan saja anda baca artikelnya dibawah ini, namun cerita dibawah ini kurang bagus untuk dibaca oleh anak kecil ada baiknya jika cerita ini khusus bagi anda yang sudah cukup umur.

Cerita Pengantin Malam Pertama untuk pengantin baru yang bernama Ramli. Dalam keheningam malam penuh syahdu, Ramli masuk kekamar kerana mengantuk.(kemungkinan ada juga rasa yang lain – paham-paham je lah..pengantin baru!)

Dilihat isterinya sudah berselimut dari hujung rambut ke hujung kaki.

“Malu agaknya. Maklumlah malam pertama…” bisik hati ramli.

Dimatikanya lampu dan ia pun berbaring di katil. Dicelah-celah suara kodok menyeru pasangannya, terdengar suara isteri berbisik, penuh romantis, “Buah papaya dah masak ranum, bila tupai nak datang merasa ?”

“Dah, apa cerita ni ?” tanya ramli dlm hati. Separuh malam dia terbaring berfikir. “Oh, agaknya isteri ku teringat kampung halaman.. Sian.. sampai mengigau ? Takpelah, biarlah dia tidur” bisik hatinya penuh understanding.

Malam kedua adegan yang sama cuma dialognya agak berbeza. bisik isteri “Sawah bendang dah siap dibajak, bila pak tani nak turun menyemai?” “kesiannya bini aku.. masih ngigau lagi.. aku mesti cari penawar !” ramli bertekad. Esok harinya, ramli bercerita pada ayah yang kebetulan datang untuk bertanya khabar ‘pengantin baru’. “Lah..” keluh ayah ramli, “aku hantar belajar sampai Uni, benda cam ni pun kau tak paham?”

Ayahnya pun mula bercerita perihal adam & hawa, laila & majnun, romeo & juliet…(yang relevan untuk pegantin baru je!) Sepatah cakap orang putih “about the birds & the bees”.


“oh. cam tu.” sengih ramli, “baru saya paham. Taulah apa nak buat malam ni!”
Malam yang sangat ditunggu-tunggu ramli pun tiba…adegan sama dikamar tidur. cuma kali ini isterinya membisu seribu bahasa. “lah.. nape pulak senyap. takkan dia give up” tertanya-tanya si ramli. Setelah sekian lama tanpa suara dari isteri, ramli pun berkata, “Dah lapar betul rasanya perut, boleh tupai datang merasa?”
Malam dingin semakin sunyi.. tak jawab pun… “Kain pelikat dak disinsing rapi, boleh pak tani turun menyemai ?” pun..masih takde jawapan… ramli mencuba lagi. “Juruterbang dah siap sedia…boleh pesawat turun mendarat ?”
Sayu sekali jawaban si isteri dari bawah selimut, “Maaf tuan… Landasannya baru saje banjir…!” Moral cerita: Pada kaum lelaki – Kalau nak naik pelamin, jangan tunggu sampai cukup bulan. Nanti dah datang bulan kan rugi sendiri..
Nah lucu bukan cerita diatas tentunya cerita seru tersebut bisa membuat anda tertawa terbahak-bahak. Sekali lagi berita terbaru pesankan bahwa cerita diatas merupakan cerita biasa dan jika ada kesamaan nama serta tempat kejadian itu hanyalah kebetulan saja.
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori CERITA DEWASA dengan judul Cerita Dewasa Malam Pertama Pengantin Baru 2012. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://cerita-dewasaku.blogspot.com/2012/02/cerita-dewasa-malam-pertama-pengantin.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Cerita Seksi - Senin, 20 Februari 2012

1 Komentar untuk "Cerita Dewasa Malam Pertama Pengantin Baru 2012"

  1. kyknya sy tidak boleh bca yg ginian nigh solnya sy msh SD

    BalasHapus